طرح مشاور محوری خاکسار مردم توسط مهندس غلامرضا خاکسار اجرا شد

طرح مشاور محوری خاکسار

طرح مشاور محوری خاکسار مردم در روز چهارشنبه 25 بهمن 402 در مجتمع اقامتی صدرا رونمایی شد . رضا خاکسار با شمردن ابعاد مختلف این طرح توضیحات مفصلی را در ادامه پیرامون این طرح ارائه داد.

در این طرح بزرگ کلیه افراد مومن، متخصص و با تجربه حوزه انتخابیه فومن و شفت می توانند داوطلبانه به نماینده منتخب خود مراجعه نموده و حکم مشاور دریافت نمایند. بدیهی است که افراد با توجه به تخصص، علم و احاطه خود به مسائل روز جامعه می توانند نظرات مشورتی خود را در قالب یک سازماندهی مدون و از کانالهای ارتباطی پیش بینی شده به سمع و نظر نماینده منتخب خویش برسانند. فرآیند کار نیز به شرح زیر است:

  1. در مرحله اول نماینده منتخب ملت پس از اینکه طرح یا لایحه ای از سوی نمایندگان یا دولت در صحن مجلس اعلام وصول شد و از سوی رئیس مجلس به کمیسیون های تخصصی ارجا داده شد، این طرح ها را در سایت اینترنتی دفتر خود در حوزه انتخابیه ارجاع میدهد.
  2. در مرحله دوم افرادی که بعنوان مشاور حکم دریافت نموده اند می توانند با مراجعه به این سایت و مطالعه طرح ها و لوایح بصورت برخط نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نسبت به طرح مربوطه در سامانه بارگزاری نمایند.
  3. در مرحله سوم افرادی که بعنوان مشاوران عالی با نماینده همکاری می نمایند با مطالعه دقیق پیشنهادات و نظرات مطرح شده ضمن دسته بندی و گزارش گیری از پیشنهادات آنها را در سامانه مخصوص نماینده ملت بارگزاری می نمایند.
  4. در مرحله چهارم نماینده منتخب ملت با مطالعه نظرات کارشناسی و طبقه بندی شده مشاوران امین خود با تسلط و احاطه کافی می تواند در کلیه مباحث تخصصی و فنی مطرح شده در کمیسیون های مختلف مجلس نظراتی محکم و سازنده ارائه دهد.
  5. بدیهی است وقتی نماینده ای در مجلس با قوت و احاطه کامل بتواند پیرامون مسائل روزمره کشوری و طرح ها اظهار نظر کند به تبع آن می تواند بهترین امتیازات و بودجه ها را برای حوزه انتخابیه خود دریافت کند.

مشاوران عالی چه کسانی هستند ؟

خاکسار مردم با هوش بالا و آینده نگری ای که دارد در این طرح حضور افرادی پیشکسوت، توانمند و متخصص را نیز دیده است . این افراد می توانند از میان بزرگان محلات و مناطق مختلف، از میان نخبگان و تحصیلکردگان و یا از میان افراد عادی که پایگاه اجتماعی قوی در میان مردم دارند انتخاب شوند. و اما شرح وظایف و عملکرد این افراد بشرح زیر است:

  1. در مرحله اول مشاوران عالی با شناسایی و معرفی افرادی که می توانند بعنوان مشاور فعالیت کنند زمینه را برای هرچه فراگیرتر شدن این طرح مهیا میکنند.
  2. در مرحله دوم پیشنهاد صدور احکام مشاور برای این افراد را به خاکسار مردم ارائه می نمایند.
  3. در مرحله سوم با سازماندهی این افراد چه در دوران کارزار انتخاباتی در جهت تبلیغات هرچه گسترده تر جهت دعوت مردم به پای صندوق های رای گیری و چه در دوران پس از پیروزی در انتخابات در سازماندهی نظرات مشورتی این افراد و رساندن به موقع نظرات به نماینده منتخب ملت گام مهمی را در ثمر رساندن این طرح بزرگ برخواهند داشت.
  4. همچنین این افراد با توجه به تخصص و توانمندی ای که دارند خود نیز می توانند و بایستی منشاء ارائه راهکارها و پیشنهادات تخصصی در جهت مسائا رومره کشور و حوزه انتخابیه به نماینده ملت باشند.
  5. این چنین است که یک نماینده هوشمند و آینده نگر می تواند با تکیه بر دانش و خرد جمعی حوزه انتخابیه خود را در مجلس شورای اسلامی بالاتر از سایر حوزه ها معرفی و برای حوزه از محل منابع ملی امکانات، بودجه و امتیازات مورد نیاز را دریافت نماید.

حمایت همه جانبه از این طرح

حال در این شرایط بحرانی و ویژه کشور که از همه نظر دست مجلس برای رسیدگی به تمامی حوزه های انتخابیه بطور یکسان بسته است، بر ماست که با حمایت همه جانبه از مغز متفکر انتخاباتی فومن و شفت زمینه ساز حضور نماینده شایسته ملت ملت مهندس غلامرضا خاکسار در مجلس و به تبع آن به ثمر رسیدن این طرح بزرگ باشیم.

درباره ی fouman-shaft_Admin

مطلب پیشنهادی

پیام مهم دکتر زبردست

پیام مهم دکتر زبردست خطاب به مردم همیشه در صحنه فومن و شفت

پیام مهم دکتر زبردست پیام مهم دکتر زبردست خطاب به مردم همیشه در صحنه فومن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *