پیام خوانندگان قسمت اول

با سلام
اگه خاطر داشته باشید گفته بودم که خاکساران طوفانن نه یک موج ۲۰ سانتی
یادمه در شورای سوم هیچ کس فکر نمیکرد حاج غلامرضایی عزیز نفر اول شوند و حدود ۱۲ هزار تا رای بیارند چون خیلی چشم ها و زودباوران فقط دنبال بنر و پوستر بودند ولی استراتژی خاکساران زدن بنروپوستر و دست و رقص در ستاد ها نیست . برادران خاکسار در قلب ها نفوذ می‌کنند و دل کندن از آنها هم سخت است چون دوستان می توانند بگویند که کسانی که با آنها پیمان بستند خیر دیدن . چون این دو بزرگوار همیشه در بین مردم بودند و بعد از این هم هستند . نه مثل دوستانی که بیایند ۱ سال پست کلان بگیرند و به جای خدمت در شهر محل خدمت به محل دیگر خدمت رسانی کنند و سپس استعفا دهند و از آن بستر برای خود کلاه بدوزند .
خیلی جالبه چه حرف هایی امروز و دیروز زدند و هر کدام آن ها شورای نگهبان باید آن ها را رد صلاحیت می‌کرد . نمی‌دونم آسایشگاه خیریه میفروشند و … خدا رو شکر از برادران خاکسار چیزی ندارند که بگویند . این تنش بین کاندیدای است که در متینگشان دست و رقص برپاست عادیست و همین دوستان تا قبل انتخابات کسی دستشو بالا میبرد بازداشت می‌کردند ولی الان که منافع حاکم هست برای آن ها دست هم به هم میکوبند .
دوستان کاندیدا اکنون و سابق می دانند که خاکساران مرد یک دوره نیستند چون خدمت می‌کنند و همین آن ها را برا آن داشته که بعضا مستقیما حمایت نکنند و یا تلفنی حمایت کنند
دوستان پیروزی خاکسار مرد گیرم زبان و حامی تالش زبان ها نزدیک است یک یا علی باقیست . یا علی

دکتر قویدل
دکتر قویدل

درباره ی fouman-shaft_Admin

مطلب پیشنهادی

غلامرضا خاکسار گلسرخ فومن

میتینگ خاکسار مردم در فومن

میتینگ خاکسار مردم میتینگ خاکسار مردم در فومن خیابان امام خمینی، پارک شهر در حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *